Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de 2023, când a înregistrat 23% grad de ocupare în lunile în care a funcționat după deschidere, iulie, august și septembrie, dar și o creștere cu 375% a numărului de nopți față de vara 2023. Sezonul estival 2024 a generat încasări de peste două milioane de lei, de peste trei ori mai mari față de cel de anul trecut, însă hotelul și restaurantul, care funcționează independent de spațiul de cazare, sunt deschise tot timpul anului și se estimează că vor încheia 2024 cu încasări de peste 5 milioane de lei.
În afara sezonului estival, hotelul boutique își atrage oaspeții cu brunch-uri de duminică și workshop-uri creative pentru copii, weekend-uri adults only, weekend-uri pentru experiențe gândite și create pentru întreaga familie și oaspeți de toate vârstele, evenimente majore pentru Dragobete, 1 martie, 8 martie, Rusalii, Sf. Maria, 1 Decembrie, Sf. Nicolae și Crăciun și găzduiește și evenimente private.
Pentru a sărbători Ziua Națională a României, Euforia organizează anual “Tradiție și Gust”, un eveniment dedicat bucatelor tradiționale românești reinterpretate în stil modern, cu momente culturale și muzică live, o ocazie pentru oaspeți să descopere esența tradițiilor românești într-o manieră elegantă și contemporană.
Aproape 60 de evenimente private și proprii au fost și urmează să fie organizate, până la finalul anului, de la teambuilding-uri, retreat-uri la sărbători private. Pentru 2025 se estimează o creștere cu 15% a acestora.
“Mai ales în afara sezonului, Euforia Retreat & Spa atrage oaspeții prin paletarul de servicii spa: masaje, terapii diverse, saune, jacuzzi și piscină interioară. O noutate este reprezentată de clasele de yoga și pilates, organizate de două ori pe săptămână. Toate aceste activități au fost gândite astfel încât Euforia să fie locul potrivit pentru experiențe unice la malul mării în extrasezon, când temperaturile sunt scăzute, dar Marea Neagră are același farmec ca în sezon. Restaurantul Euforia devine un loc preferat de către comunitatea locală prin prisma evenimentelor organizate, brunch-urile de duminică și cine tematice cu pairing de vinuri atent selecționate. Brunch-urile gravitează în jurul unui concept, iar fiecare eveniment oferă un meniu generos, inspirat de tema aleasă. În plus, brunch-urile includ și workshop-uri creative pentru copii și muzică live, creând o atmosferă vibrantă pentru întreaga familie.”, declară Alexandra Bogatu-Pavel, fondatoarea și CEO-ul Euforia Retreat & Spa.
Vara 2024 a adus rezultate de patru ori mai bune față de sezonul anterior
În lunile iunie, iulie, august și septembrie, hotelul boutique a înregistrat un grad mediu de ocupare de 80%, cu un număr de nopți de 2.980, în creștere cu 375% față de cele din vara 2023.
Încasările din luna iulie au fost de cinci ori mai mari față de aceeași perioadă din 2023, iar cele din august de 2,5 ori mai mari. Prețul mediu al cazării a depășit ușor pragul de 1.000 de lei/noapte (cazare cu mic dejun).
Durata medie de ședere a majorității oaspeților a fost de două nopți, iar familiile au avut șederi mai lungi, de patru-șapte zile, un trend ascendent. Aproape 60% dintre oaspeți revin de mai multe ori la Euforia Retreat & Spa după prima ședere.
Majoritatea acestora provin din România și Europa de Vest, în special din țări precum Germania, Franța, Italia și Marea Britanie, Suedia, Olanda, dar și Statele Unite și Pakistan. Pe lângă turiștii individuali, grupurile organizate și evenimentele private au avut o contribuție semnificativă la creșterile înregistrate în sezonul estival.