Meetlocals.ro, start-up-ul ce vrea să revoluționeze modul în care turiștii îşi petrec vacanţele şi experienţele pe care le pot accesa, plănuieşte ca în cel mult 6 luni să acceseze o finanțare pre-seed de 250.000 de euro. Suma este necesară pentru dezvoltarea platformei web și aplicației, pentru contractarea celor mai buni experți în turism, operațiunile de marketing și dezvoltarea afacerii în afara granițelor. Prima țară din planul pentru extinderea internațională este Bulgaria, unde Meetlocals.ro a identificat deja oportunități semnificative de afaceri.

În această etapă, start-ul vizează atragerea fondurilor în schimbul transferului a 10% din capital. După această operațiune, compania are în vedere să ridice o rundă nouă în faza de seed, de 500.000 euro.

„Am pornit în 2021, la 1 an și jumătate de la începutul pandemiei. Am început prin a căuta o problemă pe care o are turismul în România şi am constatat că, într-o lume a digitalizarii, ideal pentru turiști sau agențiile de turism este să găseasca experienţe locale şi să le cumpere printr-un singur click, pentru a ne bucura de ele imediat. Astfel, am creat o platformă unde revânzătorii pot găsi experienţele, pot gestiona rezervările, comisioanele şi le pot accesa instant din contul lor, în mod eficient. Iar turiştii nu trebuie să mai aștepte ore întregi după oferte și documente şi nu se mai pierd în zeci de e-mail-uri pentru fiecare rezervare”, a declarat fondatoarea Meetlocals.ro, Elena Luiza Oprea, cu experiență de peste 20 de ani în turism.

Afacerea lansată în Constanța are la bază un sistem de rezervări în care sunt integrate diverse activități, de la tururi ghidate, trasee montane, excursii, zbor cu parapanta, rafting, lecții de ski până la transferuri, sau degustări de vin, lecții de gătit, intrări la spa și multe altele. Partenerii precum furnizorii sau revânzătorii de produse sunt atent selectați, pe baza unicității lor, review-urilor și a calității interacțiunilor acestora cu clienții deja existenți.

Meetlocals.ro are în portofoliu peste 300 experiențe, iar până la începutul lui 2023 și-a propus să aibă contracte cu furnizori din toate orașele mari din România. Spre sfârșitul anului 2024 start-up-ul urmează să se extindă și în zona de est a Europei, contractand pe această piață noi furnizori și alte câteva sute de experiențe.

Echipa Meetlocals.ro își dorește să acționeze ca un sistem de concierge disponibil tuturor amplasamentelor de cazare. În acest moment în România sunt aproape 6.000 de amplasamente care pot găzdui peste 30.000.000 de turiști. În 2022, numărul de sosiri în structurile de primire turistică a depășit patru milioane, dintre care 630.000 au fost turiști străini.

„Modelul de business va crește prin viitoarea investiție și ne va ancora mai bine în piață. MVP-ul este pus la punct, este validat în piață și cu siguranță există turiști și trendul acestora de a rezerva experiențe și activități ca și serviciu extra. Pe termen scurt vom dezvolta parteneriatele B2B pe care le avem deja cu partenerii revânzători și furnizori, implementat cu succes în hoteluri mici și mijlocii, iar pe termen lung țintim să fim un jucător puternic pe piața din România, apoi în Sud-Estul Europei”, a adăugat Elena Oprea CEO și fondator al Meetlocals.ro.

Sursa: TravelJournal.ro