A XVI-a ediție a Târgului de Crăciun, organizat de Primăria Timișoara, prin Casa de Cultură a Municipiului, a adus împreună 600.000 de vizitatori, timișoreni și turiști din țară și străinătate. Concerte cu artiști de renume, ateliere, activități pentru toate categoriile de vârstă, delicatese culinare, toate au contribuit la crearea unei atmosfere memorabile de sărbători, parte din energia care a animat Timișoara în 2023. Târgul de Crăciun a constituit un punct de atracție pentru locuitorii și oaspeții orașului, iar gradul de participare a crescut semnificativ față de anul precedent.

Târgul s-a desfășurat în perioada 26 noiembrie 2023 – 7 ianuarie 2024.

Cei 77 de operatori economici prezenți aici au oferit produse tradiționale, de artizanat sau alimentare precum și diverse activități recreative și de divertisment. 

Au fost 28 de seri de evenimente, cu un public cuprins între 3.000 și 20.000 de persoane, în fiecare seară. Iată câteva dintre cele mai de succes concerte: Alina Sorescu, Cobzality, Ansamblul „Timișul”, Ad Libitum Voices, Surorile Oșoianu și Lupii lui Calancea, Paula Seling & Corala Contrast, Cornelia și Lupu Rednic, Angelica Flutur, Sonatic, RockIng, Rezident Ex, Direcția 5, The Motans, Pragu’ de Sus, Dincolo de Ziduri, Phaser, Blazzaj, TMGroove, Monokrom, Versus, Neda Ukraden și JazzyBIT.

Conform studiului realizat în 2023 de SC ALPHA RESEARCH SRL, Târgul de Crăciun este, de departe, evenimentul cel mai iubit de către timișoreni și are un public majoritar sub 49 de ani.

Față de ediția din 2022 a Târgului de Crăciun, cea din 2023 a crescut cu aproximativ 15% (participare de 87,2% în 2023, comparativ cu 71,4%, în 2022).