Join UP! România, unul dintre cei mai dinamici turoperatori din industria călătoriilor, sărbătorește primul an de activitate pe piața românească. Join UP! România a fost înregistrată anul trecut, a început vânzările în noiembrie 2022 și a început zborurile în martie 2023. În decursul acestui scurt interval, operatorul turistic a atins o cotă de 3% din numărul de turiști din cele 8 țări in care grupul Join UP! este prezent.
Destinațiile cele mai populare pentru turiștii români Join UP! au fost: Egiptul — 56,8%, Turcia — 33,2% și Tunisia — 4,4%. Costul mediu pe vacanță a fost de 630 de euro, cu un preț minim de 190 de euro și un maxim care a atins 1.340 de euro. Dovezi ale ofertelor variate de excursii pot fi observate în profilurile călătorilor: 50,4% dintre ei călătoresc cu copii, în timp ce 49,6% preferă pachetele pentru adulți. Grupul de vârstă predominant al turiștilor este cuprins între 35 și 60 de ani (46%), urmat de grupul de vârstă 0-18 ani (29%).
Cea mai populară opțiune în ceea ce privește tipurile de cazare este All Inclusive (50,7% din toate rezervările), inclusiv variantele sale precum Ultra All Inclusive (24,3%). În contrast, vacanțele cu demipensiune (mic dejun și cină) sunt mai puțin populare, reprezentând doar 2,4% din toate rezervările. În ceea ce privește formatele Bed & Breakfast (0,7%) și doar cazare (0,2%), călătorii în general aleg să nu le includă în planurile lor de călătorie.
Join UP! este încântată de progresul inițial realizat în noile piețe — România și Polonia — în timpul anului 2023, care este primul an de operare. Turcia și Egiptul, unde avem un portofoliu puternic, s-au dovedit a fi lansări de succes pentru noi în toate piețele europene: Estonia, Letonia, Lituania, Polonia și România. Cu toate că România reprezintă în prezent doar 3% din portofoliul nostru, ne așteptăm la o creștere semnificativă a volumelor în România în timpul sezonului de iarnă datorită ofertelor unice pentru piață.” – Kateryna Ushakova, Director Regional Europa Join UP!.
În ceea ce privește preferințele de cazare, hotelurile de 5 stele predomină, reprezentând 85,1% din toate rezervările, urmate de hotelurile de 4 stele cu 11,7%. Hotelurile clasificate cu 4 stele+ ocupă locul trei, reprezentând 2,2% din rezervări. Majoritatea hotelurilor de 5 stele oferă facilități pentru copii (dacă sunt orientate către familii) sau pentru adulți (dacă sunt hoteluri doar pentru adulți). Durata medie a vacanței este de 7 nopți, oferind turiștilor oportunitatea de a se bucura pe deplin de fiecare destinație.
Pentru a atinge obiectivele noastre locale, ne vom concentra pe punctele forte, vom explora destinații noi, de exemplu Zanzibar unde suntem singurul operator turistic care oferă zbor direct fără escală pentru alimentare; în același timp, vom implementa strategii de marketing eficiente pentru a ne susține planurile de creștere, devenind unul dintre partenerii de călătorie cei mai recunoscuți în câțiva ani,” a declarat Marius Surdu, CEO al Join UP! România. “Un alt motiv de optimism pentru îndeplinirea acestor obiective este oferta noastră în Sharm el-Sheikh. Turiștii români iubesc Egiptul, dar această regiune în particular este nouă pe piață. În același timp, este bună în orice perioadă a anului, iar în ultimii ani, infrastructura a fost semnificativ actualizată și au apărut multe locații noi și interesante: de la cluburi de noapte la parcuri acvatice și centre comerciale,” a mai precizat el.
traveljournal.ro